ÜÇ-EL Ayakkabı Bayi Ağını Genişletecek

Türkiye ayakkabı sektörünün önde gelen markaları arasında yer alan Üç-El, gelecek 2 yılda sağlam adımlar atarak büyümeyi hedefliyor. 2011 ve 2012 yılında hazırladığı strateji ile üretim kapasitesini artırarak, çalışan sayısı ve cirosunu yükseltmeyi amaçlayan Üç-El, 2012'de de bayi ağını genişletecek.


Kaya İzmir Termal Otel'de bayileri ile bir araya gelen Üç-El Ayakkabı, 2011 yılı yaz kreasyonlarını tanıttı. Son dönemde piyasalarda bir hareketlenme olduğunu, bunun da kendilerine talep artışı olarak döndüğünü açıklayan Üç-El Ayakkabı ortaklarından ve Genel Müdür Rıfat Sarı, şu anda taleplere yetişemediklerini kaydetti. Özellikle Suriye ve Irak gibi komşu ülkelere satış gerçekleştiren bayilerinin satış grafiğinde son dönemde büyük bir artış olduğunu dile getiren Sarı, bu ülkelerde pazarlama faaliyetlerine özel önem verdiklerini vurguladı.


Türkiye'de 80 bayileri bulunduğunu hatırlatan Sarı, 2012'de bayi atağına geçerek, bayi sayılarını daha da artırmayı planladıklarını sözlerine ekledi. Global kriz döneminde küçülerek büyüme taktiği izlediklerini ve bu doğrultuda önlerindeki 2 yıl içinde sağlam adımlarla yeniden büyüme stratejisini benimsediklerini anlatan Sarı, çalışan sayısını artıracatlarına işaret etti.


'Kaliteden asla taviz vermeyiz'


Kriz döneminde Dr. Flexer markaları ile önemli bir satış grafiği yakaladıklarını anlatan Rıfat Sarı, sağlıklı ve kaliteli ayakkabı üretiminden taviz vermediklerine dikkat çekti. Son dönemde özellikle Güneydoğu Anadolu'daki bayileri aracılığıyla Suriye, Kuzey Irak başta olmak üzere komşu ülkelere ayakkabı satışında önemli bir sıçrama yaşadıklarını anlatan Sarı, yatırımlarının devam edeceğini kaydetti.